Amikor divat webáruházat szeretnénk nyitni, könnyű leragadni az árusítani kívánt termékeknél, azonban nem csak azoktól függ divat webshopunk sikeressége. Azt mutatjuk be, hogy mire kell még időt és energiát ahhoz, hogy sikeres legyen a divat webáruház indítása.
Látogatók
Honnan fognak jönni látogatóink? Az új indítású webshopok egyik legnagyobb hibája, ha nem gondolják végig, ki lesz a célközönség, hogy fogják őket elérni. Ha ez megvan, a következő lépés az, hogy kitaláljuk, mivel fogjuk megszólítani ezt a célközönséget, miben fogunk különbözni a többi hasonló ruha webshoptól.
Szállítás
Ha nem is ajánlunk ingyenes szállítást, de mindenképpen olcsón kell megoldanunk ezt vásárlóink számára, mert különben másik webshopból fognak vásárolni a miénk helyett. Emellett gondoskodni kell, lehetőleg ingyenes, visszaküldésről is, mely bátorítja a vásárlást, mivel tudják látogatóink, hogy probléma esetén könnyen tudják azt megoldani.
Kezelhetőség
Nem csak a felhasználói oldalon kell mindennek zökkenőmentesen működni honlapunkon, hanem a mi oldalunkról is. Úgy kell kialakítani webshopunkat, hogy minél könnyebben és gyorsabban tudjuk teljesíteni a megrendeléseket.
Webáruház kialakítása
A webáruház kialakításánál több szempontot is figyelembe kell venni. Ezek a szempontok többek között:
- az akciók, amiket tervezel majd, megvalósíthatók legyenek
- mobilbarát, reszponzív webshop
- ha képeket, videókat akarsz a termékekhez, azokat fel tudd tölteni a megfelelő formában
- későbbi bővítési lehetőségek
- termékleírások megjelenítési lehetősége
- esetleges blog, hírek rész kialakítása