Az apróhirdetéseket sajátosságaik miatt (rövid, általában több, hasonló hirdetés mellett vannak elhelyezve) nehéz úgy megcsinálni, hogy felkeltség a figyelmet. Arra fogunk példákat mutatni, amivel kitűnhetsz a tömegből, ha így szeretnél hirdetni.
Hirdetési hely kiválasztása
Olyan újságot, magazint válassz, amit a célközönséged olvas, így biztos lehetsz benne, hogy a megfelelő emberekhez juttatod el termékeidet, szolgáltatásaidat.
Olvasottság
Amennyiben lehetőséged van rá, a kiválasztott újságoktól kérj statisztikákat, hogy hányan olvassák lapjukat, milyen korban vannak stb.
Hirdetések szemügyre vétele
Vizsgáld meg a kiválasztott újságban most megjelenő hirdetéseket, hogy lásd, mivel kell felvenned majd a versenyt. Nézd meg, hogy milyen stílusú hirdetések megengedettek: lehet félkövér szöveg vagy csupa nagybetűs cím?
Cím helyes megírása
A hirdetés címe lesz az, ami a legtöbb eladást hozza. Úgy kell megírni és megformázni, hogy megfogja a hirdetések között böngészőket.
Leírás megírása
A hirdetés leírásában benne kell lenni minden fő jellemzőnek arról, amit árulsz, hogy aki elolvassa, minden fontos információval rendelkezzen.