Tippek sikeres apróhirdetésekhez

Az apróhirdetéseket sajátosságaik miatt (rövid, általában több, hasonló hirdetés mellett vannak elhelyezve) nehéz úgy megcsinálni, hogy felkeltség a figyelmet. Arra fogunk példákat mutatni, amivel kitűnhetsz a tömegből, ha így szeretnél hirdetni.

Hirdetési hely kiválasztása

Olyan újságot, magazint válassz, amit a célközönséged olvas, így biztos lehetsz benne, hogy a megfelelő emberekhez juttatod el termékeidet, szolgáltatásaidat.

Olvasottság

Amennyiben lehetőséged van rá, a kiválasztott újságoktól kérj statisztikákat, hogy hányan olvassák lapjukat, milyen korban vannak stb.

Hirdetések szemügyre vétele

Vizsgáld meg a kiválasztott újságban most megjelenő hirdetéseket, hogy lásd, mivel kell felvenned majd a versenyt. Nézd meg, hogy milyen stílusú hirdetések megengedettek: lehet félkövér szöveg vagy csupa nagybetűs cím?

Cím helyes megírása

A hirdetés címe lesz az, ami a legtöbb eladást hozza. Úgy kell megírni és megformázni, hogy megfogja a hirdetések között böngészőket.

Leírás megírása

A hirdetés leírásában benne kell lenni minden fő jellemzőnek arról, amit árulsz, hogy aki elolvassa, minden fontos információval rendelkezzen.